Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
posted Paź 21 2017
Dostęp do usług oferowanych przez system możliwy jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Każdy użytkownik otrzyma indywidualny login oraz hasło, za pomocą którego zaloguje się do panelu głównego.
e-Bok
e-BOK jest BEZPŁATNĄ usługą internetową przeznaczoną dla Klientów ZWiK, dzięki której będą mieli dostęp do aktualnych informacji dotyczących swojego konta:
- wystawionych faktur (podgląd faktury, jej wydruk),
- stanu swoich płatności,
- historii rozliczeń,
- zmiany taryf itp.
Zalety:
- dostęp do e-Faktur możliwy jest z każdego miejsca, o dowolnej porze, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu;
- wszystkie faktury i informacje dostępne w jednym miejscu.
Instrukcja obsługi e-BOK – pobierz |
e-Faktura
Dzięki e-Fakturze Klient otrzyma fakturę w formie elektronicznej zawierającą te same dane, co faktura papierowa, i posiadającą taką samą wartość prawną.
Nie trzeba już czekać na rachunek w formie papierowej – jest on dostępny w wersji elektronicznej, a informacja o jego wystawieniu wysyłana zostaje na podany wcześniej adres e-mail.
Zalety:
- korzystanie z e-Faktury skraca czas oczekiwania na rachunek, co pozwala na szybsze dokonanie niezbędnych transakcji;
- szybki dostęp do informacji o wysokości rachunku za usługi, dzięki czemu zarządzanie finansami będzie łatwiejsze;
- brak dodatkowych opłat za korzystanie z elektronicznych faktur;
- całodobowy dostęp z dowolnego komputera przez przeglądarkę internetową;
- z e-Fakturą dbasz o środowisko naturalne redukując zużycie papieru.