W przypadku, gdy stwierdzili Państwo, że:
- wskazania wodomierza głównego budzą wątpliwości związane z jego pracą i sprawnością,
- została zerwana plomba na wodomierzu lub plomby na instalacji,
- powstał wyciek przy wodomierzu głównym,
- słabe ciśnienie w sieci,
- brak wody,
prosimy o natychmiastowe zgłoszenie powyższego do ZWiK Sp. z o.o.
Dyspozytor ZWiK Sp. z o.o. (całą dobę) 52 33 24 596 lub 604 156 539
Wodomierze główne stanowią własności ZWiK Sp. z o.o., podlegają okresowej legalizacji i są pod kontrolą Obwodowego Urzędu Miar. Dlatego zabrania się:
- naruszania plomby na wodomierzu głównym,
- naruszania plomb na instalacji,
- dokonywania samodzielnych napraw, przeróbek i przenoszenia wodomierzy.
Niestosowanie się do powyższych zakazów podlega przepisom karnym, zgodnie z Ustawą z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.