posted Mar 17 2020
W związku z wprowadzonymi przez Pocztę Polską zmianami w świadczonych usługach, spowodowanymi narastającym zagrożeniem
PRZYPOMINAMY i ZACHĘCAMY do skorzystania z usług elektronicznych. W obecnej sytuacji jest to najlepsza i najbezpieczniejsza metoda wymiany korespondencji.
e-BOK – jest BEZPŁATNĄ usługą internetową, dzięki której będą mieli Państwo dostęp do aktualnych informacji dotyczących swojego konta: wystawionych faktur (podgląd faktury, jej wydruk), stanu swoich płatności, historii rozliczeń, zmiany taryf itp.
Zalety: dostęp do e-BOK możliwy jest z każdego miejsca, o dowolnej porze, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; wszystkie faktury i informacje dostępne w jednym miejscu.
e-Faktura – dzięki tej usłudze otrzymacie Państwo fakturę w formie elektronicznej zawierającą te same dane, co faktura papierowa i posiadającą taką samą wartość prawną. Nie trzeba już czekać na rachunek w formie papierowej – jest on dostępny w wersji elektronicznej, a informacja o jego wystawieniu wysyłana zostaje na podany adres e-mail.
Zalety: korzystanie z e-Faktury skraca czas oczekiwania na rachunek, co pozwala na szybsze dokonanie niezbędnych transakcji; szybki dostęp do informacji o wysokości rachunku za usługi, dzięki czemu zarządzanie finansami będzie łatwiejsze; brak dodatkowych opłat za korzystanie z elektronicznych faktur; całodobowy dostęp z dowolnego komputera przez przeglądarkę internetową; z e-Fakturą dbasz o środowisko naturalne redukując zużycie papieru.
W celu skorzystania z usług zapraszamy na naszą stronę internetową www.zwik.com.pl – zakładka E-BOK (w prawym górnym rogu). W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących usług elektronicznych jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze w godz. 7:00-15:00 pod numerem telefonu 52 332 45 96, wew. 35 i 36.