Informacja dla Klientów

posted Mar 16 2020

Szanowni Państwo,

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Świeciu informuje, że w związku z wprowadzeniem stanu epidemicznego, ze względów bezpieczeństwa oraz zaleceniami służb sanitarnych,
od dnia 16 marca 2020 roku – do odwołania
BIURA
I KASA BĘDĄ ZAMKNIĘTE DLA KLIENTÓW.

Nie będzie możliwości załatwiania spraw osobiście, dlatego bardzo prosimy o wyrozumiałość i korzystanie z drogi korespondencyjnej (poczta, e-mail) i telefonicznej.

WARUNKI TECHNICZNE, UZGODNIENIA, PRZYŁĄCZENIA DO SIECI, ODBIORY, UMOWY (ZAWARCIE, ROZWIĄZANIE, ZMIANA DANYCH) 52 3324596 wew. 35 i 36

magdam@zwik.com.pl – umowy

lech@zwik.com.pl – uzgodnienia, warunki, dokumentacja odbiorowa

rafal@zwik.com.pl tomek@zwik.com.pl – przyłączenia do sieci

FAKTURY ZA WODĘ I ŚCIEKI, ODCZYTY WODOMIERZY 52 3324596 wew. 34 rozliczenia@zwik.com.pl

ZLECENIA NA WYKONANIE USŁUGI (AWARYJNE UDRAŻNIANIE, WYWÓZ SZAMBA) 52 3324596 wew. 40 i 41 zwik@zwik.com.pl

FAKTURY ZA USŁUGI, INFORMACJE O NALEŻNOŚCIACH 52 3324596 wew. 33 i 43 biuro@zwik.com.pl, ksiegowosc@zwik.com.pl

AWARIE 52 3324596 wew. 35 i 36 (w godz. 7:00-15:00), 52 3324596 wew. 40 i 41 (całą dobę).

W budynku – Pokój nr 2 (KASA) uruchomione zostało stanowisko przyjmowania korespondencji.

Od dnia 13 marca 2020 roku wstrzymano wyjścia Inkasentów odczytujących wodomierze w terenie. Do czasu odwołania, będziemy prowadzić wyłącznie zdalne odczyty.

Prace związane z wymianami, plombowaniem wodomierzy zostają przełożone i będą realizowane w późniejszym czasie, po wcześniejszym umówieniu i potwierdzeniu terminu.

Za powstałe utrudnienia i niedogodności przepraszamy.
Prosimy o wyrozumiałość.

ZWiK